Kruispuntbank van ondernemingen

Home

Voor de meeste activiteiten is registratie bij de Kruispuntbank voor Ondernemingen en regelmatige bijwerking van de inschrijvingen nodig.

 

Wij bieden praktische en snelle hulp aan voor alle inschrijvingen en/of wijzigingen en voor de beschikbaarstelling van alle documenten en/of inlichtingen. Wij zorgen voor het samenstellen en opvolgen van uw gehele dossier.

 

 


1.   Inschrijvingen en wijzigingen: vanaf. 60,00 € excl. btw

 

1. U deelt de gewenste wijzigingen mee via e-mail, telefoon of post.

 

2. U bezorgt ons hiervoor een ingevulde en ondertekende machtiging (beschikbaar onder "documentatie").

 

3. Wij delen u via telefoon, fax of e-mail het bedrag van de administratiekosten mee.

 

4. U stort een voorschot voor de administratiekosten voor de KBO (*) op onze rekening. U deelt ons de naam van het betreffende bedrijf mee.

 

5. Wij sturen u via e-mail, fax of post een kopie van de documenten met de stempel van het ondernemingsloket.

 

6. Wij sturen u via de post een vernieuwd uittreksel van de KBO.

 

 

 

2.   Kopieën en gewone  uittreksels: 40,00 € excl. btw

 

1. U deelt ons het ondernemingsnummer van de betreffende onderneming mee, de taal (Nl, Fr, Du) en het aantal exemplaren van het uittreksel.

 

2. Wij bevestigen via telefoon, fax of e-mail het bedrag van de administratiekosten voor de KBO en de legalisaties (ministeries, consulaten enz.).

 

3. U stort een voorschot voor de administratiekosten op onze rekening. U deelt ons de naam van het betreffende bedrijf mee.

 

4. Wij sturen u via e-mail of fax een kopie van het gevraagde uittreksel en bezorgen u het origineel met de post.

 

 

 

3.      Kopieën en gelegaliseerde  uittreksels: vanaf  60,00 € excl. btw

 

1. U deelt ons het ondernemingsnummer van de betreffende onderneming mee, de taal (Nl, Fr, Du), het aantal exemplaren van het uittreksel en het land van bestemming.

 

2. Wij bevestigen via telefoon, fax of e-mail het bedrag van de administratiekosten voor de KBO en de legalisaties (ministeries, consulaten enz.).

 

3. U stort een voorschot voor de administratiekosten op onze rekening. U deelt ons de naam van het betreffende bedrijf mee.

 

4. Wij staan in voor de legalisatie bij de betreffende ministeries, ambassades en consulaten.

 

5. Wij sturen u via e-mail of fax een kopie van het gevraagde uittreksel en bezorgen u het origineel met de post.